REKLAMACJA
W przypadku reklamacji otrzymany produkt należy odesłać na adres:
LUXCREATE
INPOST :
Kristian Witowcki
Jana Pawła II 20, 75-452 Koszalin
- Reklamacja niezostanie uwzględniona z powodu złego uzytkowania :
1. Uszkodzenia mechaniczne między innymi takie jak :
- zerwanie łańcuszka/bransoletki
2. Przetarcia biżuteri-odkształcenia czy inne uszkodzenia wynikające z użytkowania
3. Stosowanie na biżuterie perfum może spowodować ich odbarwenia
4. Nie wlaśćiwe ściąganie oraz zakładanie
(zbyt energiczne ściąganie oraz zakładanie bransoletki na gumce)
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dołączonym dowodem zakupu (paragonem fiskalnym).
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe,Luxcreate zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Luxcreate ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Proszę o zachowanie pocztowego/kurierskiego numeru do śledzenia paczki.
formularz-reklamacji
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
SKLEP@LUXCREATE.PL +48 512 040 764
Hugo Kołłątaja 2E/3, 75-448 Koszalin | Email: sklep@luxcreate.pl | Tel.: 510507744 | NIP: 6692578148 | REGON: 527845488